Inleveren camper en Sydney dag 1

7 januari 2019 - Sydney, Australië

Zaterdag 5 januari

Zaterdag vertrekken we rond 10.00 uur van de camping in Kelso. We hebben net de koffers ingepakt en de hele camper gesopt. Op naar Sydney om daar de camper in te leveren. De rit ernaartoe is warm de teller op het dashbord geeft op een gegeven moment 43.5gr aan en de airco kan dat niet meer aan😰 Rond Sydney is het zoeken naar de camper drop off. De TomTom doet niet wat wij willen en zo komt het dat we daar een aantal x de mist ingaan. We vinden de drop off en leveren daar de camper in. Dat avontuur zit erop, ook weer goed, het is best een hele tijd 3 weken leven in een camper en op elkaars lip. Er word op ons verzoek een taxi gebeld en we worden naar ons hotel gereden. Daar aangekomen de spullen boven gebracht en hup de stad in. We lopen richting Hyde Park. Op de plattegrond lezen wij dat er dagelijks een bustour vanuit daar word georganiseerd( dat willen wij morgen gaan doen) en het is wel handig om te weten waar dat is. We vinden de plek gemakkelijk en besluiten het overdekte winkelcentrum in te gaan. Prada, Louis Vuton en noem maar op welk merk je wil zien het is er. Omdat Anne Roos in februari op stage gaat en nog wat zomerkleren nodig heeft kijken wij bij wat kledingzaakjes. We besluiten binnen ergens te eten, het regent inmiddels flink en het onweert heel verschrikkelijk! Ze hebben hier hele verdiepingen met eetzaken. Uit alle landen vertegenwoordigd en er zitten ook overal mensen. Wij duiken bij een Italiaan neer. De mannen gaan na het eten naar het hotel en wij duiken de H&M nog even in. Anne Roos slaagt met 2 leuke jurkjes,en een korte broek! Ook wij gaan terug ( net droog) naar het hotel en gaan lekker slapen.

1. Samantha:
    7 januari 2019
    Geniet lekker in Sydney, dikke kus
  2. Ankie van Tatenhove-Meesen:
    7 januari 2019
    Beste Annemieke,
    Wil je je tante Ankie vragen wat haar mailadres is. Want ik heb dezelfde naam maar ik ken je niet. Ik ben ook niet getrouwd met jouw ome Henk maar met René.
    Ik kan me helaas niet zelf afmelden voor jouw mail.